Shopping Cart

Your cart is empty
Continue Shopping

Kalenteri

17/06/2024 - 23/06/2024
Mon
17
Tue
18
Wed
19
Thu
20
Fri
21
Sat
22
Sun
23

17
Monday

12:00 - 13:30

Kesävuoro GI

Olli Ahlroos 6/50 Book
17:00 - 18:30

Kesävuoro

Canceled
17:00 - 18:30

Kesävuoro GI & NOGI

Jyri Manninen 23/100 Book

18
Tuesday

17:00 - 18:30

Kesävuoro

Canceled
17:00 - 18:30

Kesävuoro GI

Miia Isola 17/50 Book

19
Wednesday

12:00 - 13:30

NOGI Classic

Anssi Juopperi 9/50 Book
17:00 - 18:30

BJJ Classic

Toni Rosell 18/50 Book

20
Thursday

17:00 - 18:30

Kesävuoro

Canceled
17:00 - 18:30

Kesävuoro GI

Miia Isola 17/50 Book

21
Friday

No sessions

22
Saturday

No sessions

23
Sunday

No sessions
No sessions found

Continue to payment

Booking Confirmed

We look forward to seeing you soon!

Please let us know ahead of time if you are not able to make your scheduled time.

Added to waitlist

You are now on the waitlist. If a spot opens up we will notify you via Email.

Close

BJJ GI & NOGI 101

Perusteisiin nojaavat treenit, jotka seuraavat Buli Jiu-jitsun omaa pedagogisesti edistyksellistä harjoitusohjelmaa. Treeneissä tekniikkaa hiotaan sisään hitaasti ja yksityiskohtaisesti ettei kenellekään jää epäselvyyksiä siitä mitä ollaan harjoittelemassa. Opintosuunnitelma on rakennettu antamaan harrastajalle avaimet itsenäiseen ongelmanratkaisuun tarjoamalla laaja-alaista näkyvyyttä BJJ:ssä ilmeneviin tilanteisiin.

Perjantaisin treenit jatkavat kertauksen jälkeen siitä, mihin maanantaina jäätiin. Perjantain harjoitus pitää myös sisällään päivän aiheeseen liittyviä vastuksella tehtäviä tilanne taisteluita.

Näihin treeneihin voit osallistua puvulla tai ilman. Opintosuunnitelma on rakennettu siten, että missään vaiheessa puku ei ole välttämättömyys.

BJJ GI tai NOGI 201

Harjoituksissa syvennytään aina noin kuukauden ajan tiettyyn sisältöön. Kauden alussa tekniikkaa hiotaan ajamalla se sisään ja sitten harjoittelemalla sitä realistista vastusta vasten. Lähestymme aihetta realististen harjoitteiden kautta. Tekninen sisältö seuraa kuukausittain vaihtuvaa yhteistä teemaa.

BJJ GI & NOGI Sparri

Vapaata sparria eli soveltavaa painimista. Sparriharjoittelu voidaan monista kamppailulajeista poiketen BJJ:ssä toteuttaa täydellä vauhdilla ensimmäisistä harjoituksista alkaen. Sparreissa on valmentaja paikalla ohjaamassa alkulämmöt ja rytmittämässä painit.

BJJ GI Classic

Harjoitusten nimi viittaa perinteiseen lämmöt-tekniikka-sparri-treenirakenteeseen. Tekninen sisältö seuraa kuukausittain vaihtuvaa yhteistä teemaa.

Standup for BJJ

Where wrestling ends, jiu-jitsu starts, ever entwined never ending! Bulin pystyotteluun keskittyvä harjoitus jossa huomioidaan lajimme lainalaisuudet. Harjoitus harjoitellaan kausittain joko ilman pukua (NOGI) tai puvulla (GI) ja sen ohjaa Kalle Laukkanen. Treenikalenterista löytyy aina ajantasalla oleva tieto harjoituksen varustuksesta.

Weekend vibes

Tämä ohjattu tekniikkaharjoitus ei seuraa 201 -ja Classic harjoitusten tapaan kuukausittaista teemaa, vaan - nimensä mukaisesti - kunkin harjoituksen sisältö määräytyy ohjaajan vibojen mukaan. Harjoitellaan vuoroviikoin puvulla ja ilman pukua (GI ja NOGI). Harjotuksessa on myös lyhyt harjoituksen teemaan liittyvä alkulämmittely.

Venyttely

Bulilaisten omatoimiseen kehonhuoltoon varattua aikaa. Satunnaisesti myös ohjattuna.

Kilparyhmä

Kilpailijoille tai kilpailemiseen tähtääville sekä kovasta treenistä kiinnostuneille tarkoitettu vuoro. Treeneissä liukuva 25 min aloitus ja omatoimiset lämmittelyt. Ensimmäiset 25 min valmentaja on paikalla ja kykenee antamaan neuvoja osallistujien oman pelin kehittämiseen. Treeneihin voi siis tulla 16.30 - 16.55 välillä sen mukaan miten paljon kokee tarvitsevansa lämmittelyyn ja drillailuun aikaa.

16.55 - 18.00 ohjattua kilpailuun tähtäävää harjoittelua. Intensiteetti on lähtökohtaisesti korkea ja treenien sisältö jaksotetaan kauden pääkilpailujen eli SM-kilpailuiden ja Finnish Openeiden aikataulujen mukaisesti. Harjoitusasu määräytyy myös tulevien tavoitekisojen mukaan (GI tai NOGI).

Kilparyhmän vaatimustaso on vähintään valkoinen vyö ja 4 natsaa tai erikseen kutsumalla. Mikäli sinulla on valkoinen vyö, muttei vielä 4 natsaa vyössäsi ja olet kiinnostunut kilpailemisesta, niin voit olla yhteydessä suoraan yhteydessä Jyriin tai vaihtoehtoisesti info@bulijj.fi

Naisten BJJ

Naisille tarkoitettu vuoro. Treenit ohjaa Miia Isola. Tälle vuorolle voi osallistua kuka tahansa nainen, joka on Bulin jäsen tai kannattajajäsen. 

BJJ Bulifantit (junnut 7-16-vuotiaat)

Lähikontaktissa tapahtuva kamppailuharjoittelu kehittää lapsen yhteistyötaitoja ja ryhmässä toimimista. Kehitystä tapahtuu valtavasti myös fyysiikassa ja perusmotoriikassa. JJ:n BJJ:sta lapsi saa tärkeitä kokemuksia voimankäytöstä ja sen rajoista. Lapsen rohkeus,
itsevarmuus ja kyky puolustaa itseään kasvavat.

Bulifantit jaetaan harjoituksissa tarvittaessa koon ja kokemuksen mukaan eri ryhmiin. Isoimmilla ja kokeneimmilla Bulifanteilla on niin halutessaan mahdollisuus tehdä tekniikkaharjoituksia aikuisten harjoitusryhmissä.

Bulifantit on Olli Ahlroosin luotsaama ryhmä lapsille, jotka kykenevät jo harjoittelemaan ilman oman vanhemman paikallaoloa. Bulifanteissa harjoittelu on leikinomaista ja turvallista. Pienimpien lasten BJJ-harrastus kannattaa aloittaa Minifanteissa. Iästä riippumatta harrastamista voi jatkaa kummassa ryhmässä vaan. Minifantteista voi siirtyä Bulifantteihin heti kun lapsesta ja valmentajasta siltä tuntuu.

Bulifanteissa apuvalmentajina toimivat Heidi Rautio ja Jani Lassila. Heidillä on Nallepainiohjaaja-pätevyys, sekä molemmilla apuohjaajilla Suomen BJJ liiton junnuvalmentajakoulutus.

BJJ-pukua, eli gi:tä suositellaan, mutta varusteiksi riittävät erinomaisesti pehmeät liikuntaan soveltuvat vaatteet, joissa on mieluiten pitkät hihat ja lahkeet ja joissa ei ole vetoketjuja tai huppua. Oma juomapullo kannattaa olla mukana ja sandaalit tatamille siirtymistä varten.

BJJ lapsi & aikuinen - Minifantit

BJJ sopii myös perheen pienimmille. Koska Minifanteissa harjoitellaan oman aikuisen kanssa, ryhmä soveltuu hyvin myös nepsy- ja muille erityislapsille. Minifanttien valmentamisesta vastaa Olli Ahlroos, yhdessä Matias ja Oscar Ahlroosin kanssa. Tässä hauskassa ja turvallisessa ryhmässä lapsi harjoittelee yhdessä itselleen tutun ja turvallisen aikuisen kanssa. Myös vanhempi saa harjoituksissa hien päälle. Aikuinen saa Minifanteissa myös rohkeutta ja työkaluja kehittää lapsen fyysisiä taitoja kotona. Tunnit sisältävät pelien ja leikkien lisäksi kehonhallinta- ja liikkuvuusharjoituksia sekä leikin varjolla myös BJJ:n perustekniikoita ja -periaatteita.

Tärkeintä Minifanteissa on liikunnan riemu, lapsen ja vanhemman yhteinen laatuaika ja lähikontakti. Tärkeää on myös käytöstapojen opettelu, toisten kunnioittaminen ja oman kehon hallitseminen.

Harjoitusten edetessä opetellaan jatkuvasti haastavampia asioita. BJJ:sta lapsi saa rohkeutta kokeilla uusia asioita ja edellytykset pärjätä monenlaisten haasteiden keskellä. BJJ-pukua, eli gi:tä suositellaan, mutta varusteiksi riittävät erinomaisesti pehmeät liikuntaan soveltuvat vaatteet, joissa on mieluiten pitkät hihat ja lahkeet ja joissa ei ole vetoketjuja tai huppua. Oma juomapullo kannattaa olla mukana ja sandaalit tatamille siirtymistä varten.

BJJ On Ramp perusteet (kurssi)

BJJ perusteet toteutamme täysin uudenlaisena intensiivisenä viikonloppupakettina. Yhteen viikonloppuun (la & su) sisältyy teoriaa ja käytäntöä. Viikonlopun jälkeen sinulla on ymmärrys lajin perusteista ja olet valmis varsinaisiin lajiharjoituksiin. Lue seuraavasta kurssista lisää täältä.